Ένα ακόμα «δωράκι» στα ΜΜΕ την ώρα που ο κόσμος στενάζει από την ακρίβεια, χρήματα για την Υγεία δεν υπάρχουν, ενώ οι παππούδες απειλούνται με πρόστιμα ακόμα και περικοπές συντάξεων
Η νέα «Λίστα Πλεύρη», σπρώχνει σε κανάλια ποσό 4.960.000 ευρώ για καμπάνια «διαμόρφωσης θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19».
Η κυβέρνηση επιλέγει να προχωρήσει σε νέα διαφημιστική προβολή για να διαμορφωθεί θετικό κλίμα για τα εμβόλια, την ίδια ώρα μάλιστα που είναι σε εξέλιξη η διερεύνηση της εξεταστικής επιτροπής στη βουλή για τη διαχείριση του δημοσίου χρήματος, ενώ η Κομισιόν πιέζει για τεχνοκρατική κυβέρνηση στην Αθήνα λόγω «ανικανότητας στη διαχείριση του Ταμείου Ανάκαμψης»
Ειδικότερα, ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης και ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών Υγείας Θόδωρος Σκυλακάκης υπέγραψαν στις 22 Νοεμβρίου 2021 απόφαση για καμπάνια «διαμόρφωσης θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19» που αφορά στην ανάθεση εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών για τις δράσεις που θα αναληφθούν σχετικά με τον εμβολιασμό κατά του covid-19.
Η δαπάνη των 4.960.000 ευρώ (4.000.000 ευρώ συν 960.000 ευρώ ΦΠΑ) θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Υγείας και θα καλυφθεί με έκτακτη οικονομική ενίσχυση, από τις πιστώσεις για δράσεις που σχετίζονται με την υλοποίηση μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κορωνοϊό (Γενικές Κρατικές Δαπάνες) του Υπουργείου Οικονομικών.
Εν «ολίγοις»… τα πολλά…
Εν ολίγοις, η διασπάθιση δημοσίου χρήματος σε επικοινωνιακά «παιχνίδια» με πρόσχημα την πανδημία συνεχίζεται από την κυβέρνηση, ενώ το ποσό που έχει δαπανηθεί συνολικά για την επικοινωνιακή προβολή της καταπολέμησης της πανδημίας και του εμβολιασμού μπορεί και να ξεπερνά πλέον τα 47.000.000 ευρώ.
Η αρχή, λοιπόν, έγινε την άνοιξη του 2020, με την περιβόητη όσο και αμαρτωλή «λίστα Πέτσα» με την οποία μοιράστηκαν ακόμη και σε ανύπαρκτα μέσα ενημέρωσης 20.000.000 ευρώ δημοσίου χρήματος, για την περίφημη ενημερωτική καμπάνια κατά του Covid-19 «Μένουμε σπίτι». Φυσικά, τη μερίδα του λέοντος εξασφάλισαν τα μέσα εκείνα που υποστηρίζουν την κυβερνητική ρητορική. Εν συνεχεία, το φθινόπωρο του 2020, τα κανάλια κατάφεραν να εξασφαλίσουν ακόμη περίπου 2.000.000 ευρώ, με απόφαση που συνυπέγραψαν ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θεόδωρος Σκυλακάκης (σ.σ.: αυτός που πρόσφατα δήλωσε ότι οι φτωχοί δεν έχουν αυτοκίνητο) και ο Στέλιος Πέτσας, αφού ήταν ακόμη κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Τη σκυτάλη πήρε ο τότε υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας για να μοιράσει 18.500.000 ευρώ για την πρώτη καμπάνια εμβολιασμού. Η εν λόγω απόφαση δημοσιεύτηκε στη δημόσια ηλεκτρονική βάση Δι@ύγεια την παραμονή των Χριστουγέννων του 2020, ενώ τον Μάιο του 2021 δημοσιεύτηκε μία νέα απόφαση για τη συγκεκριμένη καμπάνια, με την οποία τα 18.500.000 ευρώ αυξήθηκαν σε 19.740.000 ευρώ!
Και αισίως φτάνουμε και στη λίστα Πλεύρη – δείτε την απόφαση